خدمات
گروه تبلیغات پارکینگ
امروزه شروع انجام هر فعالیت هنری، تجاری و در نهایت اقتصادی نیازمند معرفی به مخاطب خاص خود است، به طور خلاصه انجام این امر تبلیغات نامیده میشود. تبلیغات را باید جز رکن جدایی ناپذیر در کسب و کارها دانست. صاحبان مشاغل امروزه به اهمیت تبلیغات در کسب و کارشان پی برده اند و میدانند که تبلیغات در افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش آنها سهم مهمی دارد و آن را جدا از کسب و کار نمیدانند.
بازاریابی بخش جداییناپذیر دنیای کسب و کار امروز است. حالا بازاریابان فروانی وجود دارند که این حرفه را به صورت مدرن و با توجه به استاندارهای دنیای امروز انجام میدهند. امروز و با وجود بازار فروش محصولات در فضای مجازی، دانستن علم بازاریابی دیجیتال به یک ضرورت تبدیل شده است و همهی علاقهمندان به این حرفه باید به بازاریابی در فضای آنلاین بیاندیشند.
دیجیتال مارکتینگ یک نوع مدرن بازاریابی محصولات یا خدمات است که با استفاده از تکنولوژیهای نوین دیجیتال و بیشتر در بستر اینترنت استفاده میشود. میدانیم که با گسترش اینترنت نوع بازار فرق کرده و حالا بسیاری از شرکتها محصولات یا خدمات خود را در فضای مجازی میفروشند و مشتریها با استفاده از گوشیهای موبایل هوشمند، تبلت، لپتاپ و کامپیوترهای خانگی محصولات یا خدمات شرکتها را خریداری میکنند. اما مهمترین راه فروش و جذب مشتری در بازار اینترنتی، جلب مشتری است و این کار به عهدهی بازاریابان دیجیتالی است. آنها باید افرادی حرفهای باشند و با اطلاع رسانی دقیق و روابطعمومی بالا بتوانند محصولات شرکتهای خود را به مشتریها عرضه کنند، اعتماد آنها را جلب کنند و درنهایت بازار را از آن خود کنند. در واقع دیجیتال مارکتینگ به معنی استفاده از همهی ابزارهای دیجیتال مانند وبسایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین، شبکههای اجتماعی، سئو (SEO)، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی موبایلی برای یک هدف بزرگ و مشخص به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش و برندسازی در فضای آنلاین است. این ابزارها بازوهای مهم یک مدیریت درست و اصولی در دیجیتال مارکتینگ است و هر متخصص این حوزه باید جایگاه و ضرورت هر کدام از این ابزارها را بداند تا بتواند استراتژی درستی برای بازار خود در نظر بگیرد.
استراتژی درست و مناسب بازار هدف، یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است. در واقع کمپینهای تبلیغاتی است که شرکت شما را در اینترنت سرپا نگهمیدارد و باعث میشود شرکت و محصولات یا خدماتش مدام در دسترس مشتری باشد. یکی دیگر از ابزارهای مهم این حرفه تولید محتوا است. امروزه بسیاری از مجموعهها بهعنوان آژانسهای تولید محتواهای کارآمد برای دیگر شرکتها در بستر اینترنت انجام میدهند. این شرکتها بسته به توانمندی تیم تولید محتوا و استراتژی خود ممکن است فقط محتوای متنی یا ویدئویی برای شرکتهای سفارشدهنده تولید کنند.
یکی دیگر از ابزارهای مهم این حرفه بهینه سازی سایت برای موتور جستوجو یا همان سئو است. یک شرکت روی سئوی خود سرمایهگذاری خوبی کرده است یا شرکتی چون سئوی ضعیفی دارد، در بازار دیجیتال به خوبی دیده نمیشود. سئو یکی از ابزار های مهم در مجموعه دیجیتال مارکتینگ است و برای حضور در فضای کسب و کار آنلاین وجودش ضروری است. از دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ میشود به بازاریابی ایمیلی، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی شبکههای اجتماعی و تبلیغات کلیکی نام برد.
همچنین اقتصاد فرهنگی شاخه ای از اقتصاد است که رابطه فرهنگ را با نتایج اقتصادی بررسی میکند. اقتصاد فرهنگی اغلب با مطالعه نتایج اقتصادی نهادهای فرهنگی، در تصمیمگیریها، مدیریت و ارزیابی داراییهای این نهادها، کمک مینماید. اقتصاد فرهنگی به عنوان یک رشته رو به رشد در اقتصاد رفتاری، نقش فرهنگ در رفتارهای اقتصادی را بررسی میکند. ضرورت طرح موضوع اقتصاد در بخش فرهنگ، بیش از هر چیز به اهداف علم اقتصاد برمیگردد. فرض مهم این است که ما با منابع محدود و نیازهای نامحدود مواجهایم؛ بنابراین باید منابع به نحوی تخصیص یابد که اولاً بجا و مناسب باشد و ثانیاً نتایج بیشتری حاصل آید. به عبارت دیگر، از کمترین منابع، بیشترین محصول به دست آید و بیشترین نیازها نیز برطرف شود.
لازم به ذکر است با مراجعه به این بخش از گروه تبلیغات پارکینگ میتوانید از خدمات زیر برای ارتقای کیفیت و تاثیر بیشتر در حوزهی تبلیغات و فروش آثار هنریتون استفاده کنید
- راه اندازی شبکههای اجتماعی اختصاصی و کمک به مدیریت صحیحاش
- راه اندازی وبسایت اختصاصی و به طورکلی کمک به ورود پروژههای فرهنگی هنری شما به فضای آنلاین
- کمک در ساخت متریال تبلیغاتی؛ شامل تیزر، پوستر، موشن گرافی
- مشاوره متخصصین حوزهی تبلیغات به شما جهت پخش هر چه بهتر تبلیغات پروژههای شما در خبرگزاریها، پیجهای اینستاگرامی
- مشاوره و انجام تبلیغات پروژه های هنری
- ارائه پیشنهادات مختلف در جهت افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای تمام شده محصولات
- تحلیل سود و زیان شرکت در پروژه و ارائه ریسکها و فرصتهای مرتبط به آن
- تحلیل صورتهای مالی پروژه و ارائه پیشنهاد برای بهبود شرایط
- شناسایی فرصتهای تامین مالی پروژههایی با نرخ سرمایهگذاری مناسب
- طراحی وب سایت
- طراحی گرافیک
- دیجیتال مارکتینگ
- برگزاری همایش و سمینار
- عکاسی تبلیغاتی، صنعتی و هنری
- طراحی و بسته بندی محصول
- طراحی و اجرای غرفه و سازه های نمایشگاهی
- ساخت انیمیشن، مستند و تیزر تبلیغاتی
- تبلیغات محیطی
- پیامک تبلیغاتی
- طراحی کمپین های تبلیغاتی
- بازاریابی و برندینگ
- چاپ
- هدایای تبلیغاتی
- مدیریت روابط عمومی و امور رسانه ای
- مطالعات بازار و استراتژی