خرید بلیط اطلاعات بیشتر نمایش ویدئو اینستاگرام نمایش ویدئو اینستاگرام نمایش ویدئو اینستاگرام نمایش ویدئو اینستاگرام نمایش ویدئو اینستاگرام نمایش ویدئو اینستاگرام نمایش ویدئو اینستاگرام
_

معرفی

خدمات ما

گروه تبلیغاتی پارکینگ با همراهی تیمی متخصص شامل: طراحان، متخصصین بیزینس و کسب و کار، مشاورین روابط عمومی، تیم ایده پردازی خلاق و برنامه ریزان هنری ، با داشتن بیش از 10 سال سابقه، فعالیت خود را در زمینه های فرهنگی-هنری اعم از :

تبلیغات پروژه های تیاتر، سینما، موسیقی، فیلم کوتاه، پروژه های مربوط به هنرهای تجسمی و همچنین آموزش آغاز کرد و آن را در زمینه های تجاری و صنعتی نیز ادامه داد، حال پارکینگ آمادگی همکاری با متقاضیان را در زمینه های زیر دارد.

_

خدمات

ما

امروزه شروع انجام هر فعالیت هنری، تجاری و در نهایت اقتصادی نیازمند معرفی به مخاطب خاص خود است، به طور خلاصه انجام این امر تبلیغات نامیده میشود. تبلیغات را باید جز رکن جدایی ناپذیر در کسب و کارها دانست. صاحبان مشاغل امروزه به اهمیت تبلیغات در کسب و کارشان پی برده اند و میدانند که تبلیغات در افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش آنها سهم مهمی دارد و آن را جدا از کسب و کار نمیدانند.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود.دستگاه های دیجیتال به دسته آفلاین (رادیو،تلفن،تلویزیون) و آنلاین (سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی)  تقسیم میشود.

برگزاری همایش و سمینار

گروه تبلیغاتی پارکینگ پتانسیل برگزاری همایش های آموزشی، معرفی محصول و یا خدمات جدید و همایش های علمی یا تخصصی را دارد. در پروسه برگزاری تمامی همایش ها مسئولیت انتخاب محل برگزاری، تامین امنیت محل برگزاری ..

طراحی وب سایت

امروزه اولین جستجوی هر فرد برای رفع نیاز خود، بر روی اینترنت است و این جاییست که شما هم میتوانید حضور داشته باشید و در واقع اگر آن ها وب سایت شما را در آنجا نبینند مطمئنا رقبای تجاری شما را خواهند یافت.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک رکن مهمی در تولید محتوا و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی تبلیغات محیطی شهری، حوزه BTL است، به دلیل اهمیت گرافیک و تصویرسازی در تبلیغات، خلاق بودن و داشتن پشتوانه مفهومی است…

92%رضایت مشتری
38همکاران ما
170+پروژه
45جایزه دریافتی
_

اهداف اصلی

گروه پارکینگ

افزایش آگاهی از برند به منظور توسعه جایگاه برند در بازار هدف و فروش بیشتر
ترغیب کردن بازار هدف به انجام دادن آنچه که هدف از تبلیغات برند است. (در واقع هدف از تبلیغات ایجاد تشویق بازار هدف به امتحان محصول و یا خرید آن است. برند با انجام تبلیغات، بازار هدف را ترغیب به انجام عملی می نماید که هدف اصلی برند از تبلیغات بوده است)
توسعه و تثبیت جایگاه برند در اذهان بازار هدف، جذب مخاطب بیشتر و جلوگیری از افزایش نرخ پرش مشتریان فعلی
معرفی جدید ترین محصولات و خدمات ارائه شده و دادن آگاهی و اطلاعات در مورد محصول و خدمات به مشتری برای تصمیم گیری و انتخاب
اهداف هنری
گروه هنری پارکینگ نخستین مرکز مشاوره، تولید و تهیه پروژه های هنریست که به صورت تخصصی و جامع برای هنرمندان در نظر گرفته شده و تلاش دارد با ارائه خدمات مشاوره در جهت پیشرفت و بهبود وضعیت هنرمندان و همچنین در راستای توسعه و تعالی فرهنگ و هنر قدم بردارد.
امروزه هر شخص، سازمان، برند و یا موسسه میتواند با همراهی مشاوران در زمینه های مختلف به راندمان کاری بالا و کیفیت بهتر برسد. ما با جمع آوری تیمی از متخصصان آماده همراهی شما در زمینه های: مرکز آموزش و استعدادیابی کودکان و نوجوانان، مشاوره تهیه و تولید، مشاوره حقوقی، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره اقتصادی، مشاوره امور بین الملل، مشاوره روانشناسی، مشاوره هنری و تبلیغات هستیم.

_

در خبرنامه عضو شوید

تا هر هفته آپدیت باشید

_

فروش

آثار گروه هنری پارکینگ

– نویسنده: محمد امیر یار احمدی
– کارگردان:شهاب‌الدین حسین پور
– بازیگران: فریبا متخصص، آرش فلاحت پیشه، محمد نادري، گیلدا حمیدی، حمید رحیمی، محمد صديقي مهر، غزاله جزایری، عليرضا مؤيدي، مرضیه سهراب، سیما خزاعی، مهدا رزازي

خرید از فروشگاه

John DoeBusinessman


– کارگردان: شهاب الدین حسین پور – بازنویس متن و دراماتورژ: محمدامیر یار احمدی – بازیگران: آرش فلاحت پیشه، مهدی فریضه، محمد صدیقی مهر، امیررضا میرآقا

خرید از فروشگاه

John DoeBusinessman

فیلم تئاتر بیوه های غمگین سالار جنگ
نويسنده : محمد امير ياراحمدي – كارگردان : شهاب الدين حسين پور – بازيگران :گلاب آدينه – شيرين بينا – مونا فرجاد – حميد رحيمي -محمد صديقي مهر – حميده مستعان

 

خرید از فروشگاه

John DoeBusinessman

_

سوالات

ارسالی کاربران

نحوه همکاری با گروه هنری پارکینگ به چه صورت است ؟

شما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در پایین سایت یا در صفحه تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نحوه ثبت نام کلاس های آموزشی به چه صورت است ؟

در هر دوره زمانی برای ثبت نام گفته می شود که شما می توانید از طریق فرمی که در آن تاریخ فعال است نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

امکان ارسال آثار برای مشاهده وجود دارد ؟

بله می توانید از طریق اینستاگرام ما آثار خود را ارسال نمایید تا دیده شوند و نظرات مربوطه ارائه گردد

امکان خرید آثارتان به چه صورت است ؟

می توانید از قسمت منو به بخش فروشگاه رفته و آثاری را که مدنظراتان است از طریق شماره های ذکر شده خریداری کنید

_

آخرین اخبار

گروه هنری پارکینگ