شرح خدمات گروه پارکینگ

1)طراحی وب سایت:

امروزه اولین جستجوی هر فرد برای رفع نیاز خود، بر روی اینترنت است و این جاییست که شما هم میتوانید حضور داشته باشید و در واقع اگر آن ها وب سایت شما را در آنجا نبینند مطمئنا رقبای تجاری شما را خواهند یافت. طراحان وب سایت پارکینگ توانایی ساخت و راه اندازی وب سایت از دو طریق: Word press  و PHP را دارند.

2) طراحی گرافیک

طراحی گرافیک رکن مهمی در تولید محتوا و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی تبلیغات محیطی شهری، حوزه BTL است، به دلیل اهمیت گرافیک و تصویرسازی در تبلیغات، خلاق بودن و داشتن پشتوانه مفهومی بسیار مهم است که تیم طراحان پارکینگ از متخصصین این حوزه اند.

3) دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود. این دستگاه های دیجیتال به دو دسته آفلاین (رادیو،تلفن،تلویزیون) و آنلاین(سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی) تقسیم میشود.

4) برگزاری همایش و سمینار

گروه تبلیغاتی پارکینگ پتانسیل برگزاری همایش های آموزشی، معرفی محصول و یا خدمات جدید و همایش های علمی یا تخصصی را دارد. در پروسه برگزاری تمامی همایش ها مسئولیت انتخاب محل برگزاری، تامین امنیت محل برگزاری، دکوراتیو، تامین تجهیزات مورد نیاز، بخش سرگرمی و خدمات استقبال از مدعوین و به طور کلی صفر تا صد برگزاری را به عهده میگیرد.

5) عکاسی تبلیغاتی، صنعتی و هنری

عکاسی، مهم ‌ترین عنصر تبلیغاتی به شمار می ‌رود و در نمود بیلبوردها، مجلات، پوسترها و تیزرها، نقشی حیاتی ایفا می کند. هدف از عکاسی تبلیغاتی، نمایشِ کالا و یا خدمات مورد نظر، به بهترین و جذاب ‌ترین شکل و ترغیب مشتری به خرید آن است.

6) طراحی و اجرای غرفه و سازه های نمایشگاهی

شرکت در نمایشگاه ها برای کسب و کارها امکان تغییر فاز از  b to c به b to b  را امکان پذیر میکند و سه هدف اصلی کسب و کار را مسجل مینماید: 1) ارائه امکانات و خدمات و محصولات به صورت ویژه به مشتری  2) امکان قرار گرفتن در فضای رقابتی و استفاده از مزیت های رقابتی  3) تعامل با بیزینس های همکار و یا مرتبط

7) ساخت انیمیشن، مستند و تیزر تبلیغاتی

تیزر یک روش کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی ، 0رادیویی ، رسانه محیطی و چاپی می باشد .تیزر تبلیغاتی به رفتاری گفته میشود که با کامل نشان دادن و یا کاملا نگفتن حرفی در فرد مقابل کنجکاوی ایجاد کند و او را به فکر فرو ببرد.

8) تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی قدیمی ترین روش تبلیغاتی باید دانست. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی قابل اجرا که در معرض دید بینندگان است گفته می شود. در نقاط مختلف جهان برای تبلیغات محیطی معمولاً از چهار روش و ابزار مختلف مانند (بیلبورد، تلویزیون های شهری،پرتابل ها، تابلوهای سه وجهی، لمپوست )، مبلمان شهری، وسایل حمل و نقل(اتوبوس و مترو شهری) ، سایر رسانه های محیطی  استفاده می شود.

9)پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی به منظور تبلیغات کسب و کار و برند در غالب اس ام اس انبوه ارسال می شوند.این پیامک ها با اصول درست خود راه وسیعی را برای کسب و کارتان باز می کند، به طوری که امروزه هر شرکت بزرگ و استارت آپ کوچکی به هیچ عنوان نباید از تاثیرات آن غافل شوند و مزایای آن را نادیده بگیرند.

10) طراحی کمپین های تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. یک پیام یکسان با تمی مشترک از طریق رسانه ها و بسترهای مختلف، که در برخی مواقع ثابت هستند، به اشتراک گذاشته می شود. چارچوب زمانی کمپین های تبلیغاتی عموما ثابت بوده و به دقت تعریف می شوند.

11( بازاریابی و برندینگ

بعد از پروسه تبلیغات و جذب مخاطب و ایجاد تقاضا، مدیریت موقعیت های فروش ایجاد شده بنا بر بستر کسب و کار و پتانسیل های فروش، تولید و ارائه خدمات، نیازمند سازمان دهی به این شکل که اگر بستر کسب و کار توانایی عرضه بیشتری نسبت به تقاضا دارد، تقاضا را افزایش داده و یا اگر تقاضای ایجاد شده بیشتر از پتانسیل تولید و عرضه کسب و کار است

12) چاپ

گروه پارکینگ آماده همکاری با شما در تمامی مراحل چاپ می باشد و از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهد بود تا بهترین خدمات را با توجه به بودجه مورد نظر شما ارائه دهد و در انتخاب مناسب ترین روش چاپ، راه حل های موثر در جهت کاهش هزینه و بالا رفتن کیفیت مشتریان گرامی شما را راهنمایی کند

13) هدایای تبلیغاتی

گروه تبلیغاتی پارکینگ سعی دارد تا با فراهم آوردن مجموعه ای کامل از هدایای تبلیغاتی کاربردی و تزئینی در بسته بندی های خاص و شکیل در کنار سازمان هایی باشد که درصدد هستند با انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب برای مشتریان و کارمندانشان تجربه ای منحصر به فرد خلق کنند برند شما از طریق هدیه تبلیغاتی ماندگار در ذهن مخاطب میسازد.

14) مدیریت روابط عمومی و امور رسانه ای

در خیلی از موارد حوزه تبلیغات و کسب و کارها نیازمند مدیریت رسانه و روابط عمومی است، مدیریت رسانه میتواند از لحاظ بودجه بندی بستر مورد نیاز برای جذب مخاطب را ایجاد و با مخاطب تعامل کرده و او را به مسیر درست هدایت کند.

15) مطالعات بازار و استراتژی

هدف از تحقیق و تحلیل بازار، آنالیز بازار، مشتریان، رقبا و ارائه استراتژی های بازاریابی تولید و فروش و تبلیغات، ارتباط با مصرف کنندگان،تولیدکنندگان، خریداران،مدیران بازاریابی و در کل عموم مردم میباشد.

16)طراحی و بسته بندی محصول

امروزه طراحی بسته بندی بیشتر به ایده پردازی و خلاقیت نیاز دارد چرا که ظاهر بسته بندی یکی از عوامل مهم در فروش کالا به شمار میرود به همین دلیل در همه اصناف فعال در بازار، رقابت زیادی در این حوزه در جریان است،